I.Boice | Iranian Boice Community


2014.10.22

this pain # never ending

این درد بی پایان!!!!!!!!!!!!!

آپدیت اینستاگرام جونگ شین :(



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت19:51---2 آبان 1393
اخي اين كه دستش سوراخ سوراخ شده ايشالا كه دستش زودتر خوب بشه
پاسخ:ایشالا :|


آرامیس
ساعت17:06---2 آبان 1393
فکر کنم بازم پیام قبلیم نیومده!
یادتون هست یه بار جونگ شین رفته بود خونه پدر و مادرش،سیمبا رو بغل کرده بود و نوشته بود:شانه ی پدر درد میکند!
به نظرم خیلی وقته دستش درد میکنه
پاسخ: آرمی جونـــــــــــم شرمنده اتم نرسیدم نظرهای رو تایید کنم :(


مهسا19
ساعت4:11---2 آبان 1393
وا این دیگه چش شده؟ دستش مگه مشکلی داشت که اذیتش می کرد؟ یه عکس و دو کلمه میذارن فقط آدمو نگران می کنن! خب یه توضیحی بدین دیگه!!!! من آخرش از دست اینا روانی میشم!
پاسخ: همه ی کاراشون همینه! چقدر حرص باید بخوریم تا یه چیزی بفهمیم!!


NEGAR
ساعت19:39---1 آبان 1393
جلل الخالق!
طب سوزنی هم الکتریکی شده؟
حتما سیمبا دستشو گاز گرفته
پاسخ:طفلی سیمبا به اون آرومی :)))))))


آرامیس
ساعت17:14---1 آبان 1393
یه بار هم وقتی خونه مادر پدرش بود سیمبا رو بغل کرده بود.بعد نوشته بود: شانه ی پدر درد میکند.یادتونه؟
فکر کنم خیلی وقته این جوریه.
پاسخ: اره یادمه :( امیدوارم خیلی جدی نباشه! حالا خوبه دست چپشه


Nikoo
ساعت13:11---1 آبان 1393


من
ساعت22:11---30 مهر 1393
اوپـــــــــــــــــــــــــــ ـــس این چجور طب سوزنیه؟؟
پاسخ: سر در نمیارم لابد مدل الکتیریکیشه!


نازنین
ساعت21:01---30 مهر 1393

دوباره سلام...من نظر خودمو میگم از اونجایی که شین دستش درد میکنه...چشم هیونم به این روز افتاده خودشم تو یه روز...من حدس میزنم...این 2 تا دعوا کردن..البته حدسه...من امیدوارم حدسم غلط باشه...ولی اگه درست باشه سر گروه بوده احتمالامن یه جا خوندم شین زیر عکسش نوشته:

Pain like this...

امیدوارم چیز خاصی نبوده باشه...


پاسخ: نه بابا دعوا چیه! بزرگ شدن اینها!!


رز
ساعت20:55---30 مهر 1393
یا خدا اینا چشونه جونگ شـــــــــــــــــــــین تو دیگه چرا بچه (میدونم طب سوزنی یه امر معمولی )ولـــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ: ولی بنظر معمولی نمیاد :|


نازنین
ساعت19:43---30 مهر 1393
چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودش کره ای نوشته بود متوجه نشدم...چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟ واااااااای خدا
پاسخ: منم مثل شما :|


hanieh
ساعت18:59---30 مهر 1393
وای دست جونگ شین چرا اینجوریه طب سوزنی چرا انجام میده
پاسخ: طب سوزنی برای کاهش درد!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com